Viktiga grejer..

Hej !

Skrev ju att jag skulle lägga upp bilder och att jag skulle berätta från sommarlovet , men den kvällen så satt jag med det och bilderna och det gick inte att lägga över bilderna till datan,
Så jag skrev ett inlägg på mobilen men då gick ALLT bort ! Blev så sur ..
Men men ..

Ah sen började skolan .. Och då har man inte haft tid till att blogga ,
Men nu ska jag verkligen köra på med bloggen , ska nog byta till nattstad, ny header , nya inlägg, om roligare grejer , ska försöka komma upp på topplistan , blir det bra ?

SKOLAN
Hmm.. Jag kommer upp i 7an i år, shit kändes som om de var förra året jag började 4an , haha nä men typ ,
Vi får BETYG , herregud . Vi får dock också ipads , SJUUUKT KUL ,
Vi är dem enda på skolan som får det , haha alla andra är jätte sura :)
Men tillbaka till skolan, jag ska verkligen satsa på skolan i år nu med betyg och allt , ska Försöka få jätte bra betyg!

Men ska försöka blogga så mycket son jag hinner !

Men nu ska jag hålla på med nattstad lite, men bloggar sen ,
Om nån inte tycker att jag ska göra det så kommentera det isåfall .

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0