Var på sjukhuset...

Hheejj


Igår kväll så satt jag på sjukhuset från kl:19:00 till sent i natt,för på gympan igår så knäckte jag till armen. Så jag kunde inte röra den på hela dagen, så när jag kom hem vid tre så la jag mig och vilade och väntade på att pappa skulle komma hem så vi kunde åka in, för jag Hade jätte ont i armen!
Jag hade fått en jätte hård smäll mot ledbandet , om ni vet vad det är så är det ett gummiband som gör så att man kan röra på armen, så jag har fått en sån där grej som gör att man håller upp armen:)
Så jag är hemma från skolan idag

Hoppas att ni gjorde nåt roligare igår kväll istället för att sitta och vänta på sjukhuset;)

Aja Bloggar mer sen/imon

Puuss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0